Sunday, July 19, 2009

HariJadi TErindaH!!


Hai sume kawan2...swi lame xedit blog...huhu..Aku demamlah bbrapa arini..Kali ni aku ader citer bes ngan korang..smalamkan ari jadi pacar aku.huhu..Bes x??..yang paling snuk skali ms arijadi dier aku dmam...huhuhu..Adoi..Hampeh btul..Smalam aku kuar ngan dier..Dmam2 pun kuar jgak...Kiteowang pi jalan2..jalan2 cari kasut sempena arijadi dier..hahha..Mesti korang terkejutkan..selalunyer arijadi awek msg2 bwak awek pi mkan mhal2,pergi tasik,shopping...tp nk wat mcm mn..dah aku xmmpu...emmm..Die cari kasut untuk ulang-alik pi kuliah..yang besnyer die cari ksut untk kwan2 die skali...Bagus btulkan..tgoklah saper suaminyer..heheh...ups,terlepas..Pas2 die watkan aku rti jala ngan kari ayam...sedap wei...btull..n ptgnyer plak mkan waffle jer..hhuhu..kesian die aku tgk..sbb aku xselera sangat nk mkm,die tmam jgak aku mkan waffle jer..em..trukkan aku ni...
Yang penting skang die dah mkin tue dah..heheh..nk tau x umur die baper..hahha xleh..uwek..hihi..
ok..stakat 2 jer citer aku arini.kalo korang nk tau lg pasal die tanyelah aku ea..hehehe..yang pnting aku sonok sgt ari2 tau..Time Kasih Sayangku..Cewahh...Ok kawan2..bye2..

No comments:

Post a Comment